Pierwsze próby stemplowania z BornPrettyStore.

Dziś przedstawię Wam zestaw do stemplowania (stamper&scraper) oraz płytkę od BornPrettyStore.
Zawsze swoje zdobienia wykonuję ręcznie a teraz postanowiłam wypróbować czegoś innego :)

Jest to mój pierwszy stempelkowy zestaw i moje pierwsze próby. Uwierzcie, że musiałam trochę poćwiczyć zanim cokolwiek zaczęło mi wychodzić ;) Do tego okazało się, że żaden z moich lakierów się do tego zabiegu nie nadaje (?) Sytuacje uratował czarny Wibo, który okazał się najlepszy, ale raczej muszę kupić specjalny lakier do tego przeznaczony, chyba że możecie mi coś podpowiedzieć? :)


Nie mam porównania z innym stemplami ale ten duży, podwójny jest bardzo wygodny i praktyczny :) Długa rączka + wyprofilowane wgłębienia na palce jest świetnym rozwiązaniem. Super leży w dłoni i dobrze się nim dociska.
Stempel posiada dwie gumy, większą która świetnie sprawdzi się przy wzorach całopaznokciowych oraz mniejszą do wzorków mniejszych, pojedynczych.

Jeśli jesteście zainteresowane teraz jest zniżka na ten stempel - $2.42.


Tutaj moje próby, już po wstępnym ogarnięciu i opracowaniu jakiejś techniki ;)
Będę ćwiczyć i mam nadzieję, że kiedyś będę strzelać takie piękne stemple jakie widzę u Was :)


Jeśli chcecie uzyskać 10% rabatu przy robieniu zakupów w BornPrettyStore, wystarczy, że przy składaniu zamówienia wpiszecie kod CSX31

21 komentarze:

  1. czekam na więcej :) bardzo mi się podoba to stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie stemplowałam, ciekawe czy dałabym radę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam do czynienia ze stemplowaniem, podobają mi się wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzorki ;) Też kiedyś miałam podobny zestaw, ale teraz żeluję pazurki, więc.. niepotrzebny mi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że wzorek jest za mały, aby pokryć cały paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wzorki :) Spokojnie nauczysz się raz dwa :) To proste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewiele wzorób przypada mi do gustu, więc nigdy nie miałam chrapki na stempelki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze jeszcze nie próbowałam tej metody ale efekty sa fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciąż nie mogę przekonać się do stemplowania, mimo że na blogach widzę naprawdę wiele ślicznych mani z ich użyciem. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe wzorki, ale podobałyby mi się bardziej większe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyszło, a jestem pewna będzie jeszcze lepiej, jak nabierzesz troszkę wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszło z czasem dojdziesz do perfekcji :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyszło :) oby tak dalej, w końcu dojdziesz do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie mogę się doczekać moich stempli, bo dowiedziałam się że moja przesyłka z Born Pretty Store w końcu dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na pierwszy raz super! Idealna czerń do stemplowania to Golden Rose Rich Color #35 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie Ci wyszło jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Termin został przedłużony, więc wierzę,że dasz radę :D/ Fajne te stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam stempleków chyba wole sama cos tam nabazgrolić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajne stemple, wolę jednak oryginalne, własnoręcznie wykonane ozdoby i wzory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanowię się nad takimi stemplami, bo nieziemski efekt dają:)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam na Waszych blogach.